רוני טמלר - קידום אתרים

רוני טמלר קידום אורגני וממומן

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • קידום אורגני בגוגל

    קידום האתר בצורה אורגנית, הכוללת בדיקת האתר בכלים שונים הקיימים בסל הכלים שלי, כולל גוגל סרצ', גוגל אנאליטיקס, ,סקרימינג פרוג ועוד. הקידום נעשה לאורך זמן - מינימום 8 חודשים, פחות מזה קשה להתחיל לראות תוצאות, המטרה הינה להביא את האתר לתוצאות גבוהות עפ"י מילות חיפוש מוגדרות, תוצאות שיניבו לקוחות חדשים/נוספים, שבסופו של דבר יהיו לקוחות מרוצים/משלמים/חוזרים שלא לומר שימליצו גם הלאה.
     
  • קידום ממומן בגוגל

    קמפיינים ממוקדים שנעשים דרך גוגל אדס, שהוא כלי הקמת קמפיינים של גוגל. מטרת הקמפיין הי"א בד"כ ממוקדת מטרה - למשל הבאת יותר לייקם לאתר/דף עסקי, תנועה לאתר, וכד'. הקמפיין נבנה לאחר שיחה מקיפה עם הלקוח שבו אני למדה מי הקהל, מה המטרה, איזורים בארץ ועוד.
     
  • קידום ממומן פיסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, טיקטוק

    קידום ממומן בפייסבוק/אינסטגרם הנעשה דרך הדף העסקי של הלקוח/עסק המחובר למנהל המודעות של פייסבוק. קמפיין ממוקד מטרה שנקבע לאחר שיחה ממוקדת עם הלקוח שבו אנו בודקים מה מטרת הקמפיין, מי הקהל, גילאים, מיקום גיאוגרפי ועוד. הקמפיין מטורגט עבור נושא ספציפי 1. ניתן לעשות קמפיין עבור פייסבוק אינסטגרם, רק פייסבוק, רק אינסטגרם. קידום ממומן בטיקטוק קידום המתאים בד"כ לקהל הצעיר יותר (ילדים/ בני נוער) כלומר, שהומצר הנמכר הוא עבורם
     
  • דפי נחיתה, פוסטים ייעודים לפייסבוק ו/או אינסטגרם, סטורי ייעודי לפייסבוק, אינסטגרם, ווטאספ

    הקמת דפי נחיתה לפי צורך של הלקוח/העסק. הקמת פוסטים או סטורי ייעודיים לכ"א מהמדיות החברתיות והעלאתם בזמן אמת או לפי תזמון, הכל לפי בחירת/צרכי הלקוח/העסק.
     
  • ניהול דפי עסק בפייסבוק/אינסטגרם

    שירות על כל המשתמע מכך, שיפור נראות הדף (אם יש צורך בכך), הסרת/הוספת חומרים, הוספת פוסטים בזמן אמת או מתוזמנים, הוספת תמונות, קשר עם לקוחות פוטנציאליים היוצרים קשר דרך הדף.
     
BizMakeBiz פותח ע"י